Välkommen till bloggen "Tankar, tvivel och tro..."! Jag som förestår denna blogg heter John Nilsson. Här delar jag med mig av mina tankar om stort och smått, framförallt om psykologi, religion och samhälle. Välkommen att läsa och ge din respons på mina inlägg och efterföljande kommentarer.

2009-11-03

Newsmill mm

Har sedan en tid börjat skriva lite kommentarer på Newsmill under signaturen "John H Nilsson". Jag har lagt till H:et för att signaturen "John Nilsson" redan var upptagen. Du hittar till min personliga sida på Newsmill (MyMill), här:

http://www.newsmill.se/user/johnhnilsson

***
I övrigt är jag fortfarande ganska aktiv i mitt skrivande i Sekt eller Botemedel:s gästbok.

Här hittar du hemsidan Sekt eller Botemedel - Centrum för debatt om tolvstegsrörelsen.

***
Jag vill bli läst och få respons på det jag skriver. Därför har jag sökt mig till mötesplatser som flera besöker, än att vänta på att de skall hitta till min egen lilla blogg. Det är att få delta i diskussionen som är det viktiga för mig, inte var den sker. Det är bland annat därför min aktivitet de senaste månaderna varit rätt sparsam här på bloggen.

Inga kommentarer: