Välkommen till bloggen "Tankar, tvivel och tro..."! Jag som förestår denna blogg heter John Nilsson. Här delar jag med mig av mina tankar om stort och smått, framförallt om psykologi, religion och samhälle. Välkommen att läsa och ge din respons på mina inlägg och efterföljande kommentarer.

2008-04-07

Fråga: Skapelse eller evolution? Svara på min enkät!

Jag är nyfiken på vad människor i allmänhet, och du som läsare av min blogg i synnerhet, tänker och tror om universums, jordens och livet på jordens tillkomst. Därför har jag idag gjort en liten enkät som jag hoppas att du vill svara på.

Det går bra att markera flera svarsalternativ, om du tycker att de överensstämmer med din uppfattning. Du ser enkäten till höger, överst på sidan. Tack för din medverkan.

/John

PS. Om du klickar på "Visa resultat" och sedan inte minns hur frågorna var formulerade, kan du dra markören över de inledande orden, så kommer hela svarsalternativet upp i en ruta. DS.

Inga kommentarer: